Često postavljena pitanja o Powerplate-u


Često postavljana pitanja
1. Pitanja u vezi treninga
1.1. Prilikom izvođenja vježbi (tj. čučnjeva sa zibanjem- malim vertikalnim pomicanjima) na Power Plate-u, postoje li neke razlike u izvođenju vježbi u usporedbi s tradicionalnim vježbama snage?
Određene vježbe u redovnim fitness programima rade se na isti način kao na Power Plate-u jer su u pitanju jednaki fiziološki i kinetički principi ljudskog tijela. Donji dio leđa je na primjer prirodno savijen (lordoza). U funkcionalnom smislu, leđa su jača u lordozi nego u predjelu stražnjice. Manji je pritisak na donji dio leđa za vrijeme vježbanja na Power Plate-u jer nema dodatnog opterećenja od utega.
1.2. Može li se vježbanjem na Power Plate-u poboljšati fleksibilnost?
Da, svi mišići i zglobovi koji se istežu tijekom treninga u potpunosti su pokretni. Vibracije također djeluju na smanjenje prijanjanja, što dodatno doprinosi fleksibilnosti. Istraživanja su pokazala da vježbe istezanja uz vibracije više povećavaju fleksibilnost nego same vježbe istezanja. Korištenjem Power Plate-a u različitim pozicijama (kao što je prikazano na posteru sa vježbama) moguće je istezati različite mišiće. Golgijeva tijela se aktiviraju tijekom treninga što omogućava veliki stupanj opuštanja (refleks tetiva). Dodatna prednost je u tome što se mišići izdužuju u funkcionalan i aktivan položaj, a pri čemu se ne smanjuje eksplozivna mišićna snaga.

1.3. Trebam li koristiti steper za vježbe A06, C03 i C06?
Kao što možete vidjeti s postera, ove vježbe je lakše izvoditi pomoću stepera, jer njihovo izvođenje bez stepera, zahtjeva veliku količinu mišićne snage potkoljenica. Ako izvodite ove vježbe bez stepera, primjetit ćete da će vaša stopala klizati po vibracijskoj platformi Power Plate-a. Uz Power Plate ne dobivate steper.

1.4. Kada mogu povećati intenzitet vježbanja i kako to učiniti postupno?
Budući se početna faza vježbanja na Power Plate-u odvija na neurološkom nivou (kao i kod konvencionalnog vježbanja), sve osobe koje vježbaju na Power Plate-u obavezno se moraju prilagoditi ovom novom obliku vježbi kako bi u potpunosti iskoristili efekte vibracija. Ovisno o kondiciji pojedinca, trajanje faze adaptacije može trajati čak četiri ili više tjedana, ali i manje od dva tjedna. Za Power Plate se preporučuju sljedeći koraci:
1. Produživanje svake vježbe – sa 30 na 45 s, sa 45 na 60s
2. Smanjenje perioda odmora između vježbi – sa 60 na 45s, sa 45 na 30s itd.
3. Povećanje broja vježbi u seriji
4. Dinamičko izvođenje vježbi
5. Ubacivanje dodatnih vježbi
6. Povećavanje frekvencije – 30Hz, 35Hz, 40Hz
7. Uključivanje unilateralnih pokreta (npr. izvođenje vježbe na jednoj nozi itd.)
8. Povećavanje amplitude – sa niske na visoku

1.5. Vježbam li efikasno mišiće kad treniram sa remenima, jer ne osjećam skoro ništa kad radim biceps pregib, prednje i bočno podizanje?

Možete vježbati gornji dio tijela dok koristite remene (trake). Da bi trening bio učinkovit, trake moraju biti stalno zategnute, kako bi se omogućio prijenos vibracija na gornji dio tijela. Stajanje na podu ispred Power Plate-a tijekom izvođenja vježbi s trakama omogućit će vam da osjetite više vibracija na rukama i gornjem dijelu tijela. Kako bi vježbanje bilo maksimalno učinkovito, preporučujemo vam vježbanje na visokoj amplitudi. Za istezanje, poput ramenih, grudnih mišića i tricepsa, možete izvoditi vježbe u kojima se ostvaruje direktan kontakt sa platformom.

1.6. Trebam li vježbati na PowerPlate-u prije ili poslije kardio treninga?

Vježbanje na Power Plate-u možete integrirati u bilo koju fazu vašeg rasporeda treninga. Neki ljudi preferiraju započeti trening s utezima, nastaviti s kardiovaskularnim treningom, a onda prijeći na masažne vježbe na Power Plate-u. Međutim, raspored možete prilagoditi vlastitim željama. Ne postoji neki određeni redosljed kojega se morate pridržavati pri izvođenju različitih dijelova vašeg treninga.

1.7. Ako želim vježbati čitavo tijelo na Power Plate-u, mogu li sve vježbe odraditi tijekom jednog treninga?

Da, vježbanje na Power Plate-u ima ogromnu prednost u odnosu na tradicionalno vježbanje jer uzrokuje manje oštećenja na mišićima (manje mikrotrauma). Međutim, brzina oporavka ovisi od nivoa fizičke spremnosti pojedinca i izbora vježbi koje se izvode na Power Plate-u. Vježbanje čitavog tijela u istom danu nije nikakav problem.

1.8. Zašto nekad imam glavobolju neposredno nakon treninga?
Ako spravu koristite prema uputi i ne patite od bilo kojeg tipa migrene, uzrok može biti neunošenje dovoljno vode ili tekućine koja sadrži glukozu prije treninga.
Nedavna znanstvena istraživanja su pokazala da skoro 70% stanovništva pati od dehidracije, što je rezultat konzumiranja kave i alkohola, pušenja, stresa i ne unošenja dovoljne količine vode. To znači da većina ljudi nema dovoljno tekućine u organizmu. Preko 50% našeg tijela čini voda, zbog čega je bitna ravnoteža u količini tekućine. Ovo se pogoršava dijetama, u kojima se zbog smanjenog unosa hrane, još više smanjuje količina unosa tekućine.
Vježbanje na Power Plate-u snažno aktivira limfni sustav, što rezultira gubitkom tjelesnih tekućina. Zbog toga svima savjetujemo uzeti barem pola litre vode, po mogućnosti pola sata prije početka vježbanja.

1.9. Mogu li Power Plate koristiti bos(a)?
Da biste pravilno koristili Power Plate, morate biti sigurni da će se vibracije pravilno prenositi na vaše tijelo. Ako se uspostavi kontakt između dvije tvrde površine, to će dovesti do trenja. U usporedbi s mekanom površinom, tvrda ne može tako dobro apsorbirati vibracije. Ideja je spojiti se sa platformom tako da nema trenja između tijela i vibracijske platforme. Ovo je lakše postići nošenjem obuće sa fleksibilnom gumenom potplatom kojai nije previše tanka. Obuća ne mora biti sportska, iako je to preporučljivo.
Ako više volite vježbati bosi, ili ako izvodite vježbe kod kojih je neki drugi dio tijela u dodiru sa platformom, preporučamo upotrebu gumene strunjače koja dolazi u kompletu.

1.10. Godinama intenzivno treniram. Mogu li odmah početi s naprednim programom?

Čak i za dobro istrenirane sportaše, vježbanje na Power Plate-u je novi oblik vježbanja. Kao što je slučaj sa bilo kojim sportom ili fizičkim naporom, svom tijelu morate omogućiti navikavanje na novi način vježbanja, koji će se postupno intenzivirati. Posebno je važno držati se rasporeda vježbanja napravljenog posebno za vas. Očigledno, što ste spremniji, to ćete prije biti u stanju povećati broj vježbi, trajanje i intenzitet vježbanja. Vježbanje na Power Plate-u treba uvijek predstavljati napor. Trebali biste konstantno stimulirati svoje tijelo povećavajući intenzitet vježbanja (kao što je opisano pod točkom 2.6.). U suprotnom, efikasnost vašeg vježbanja će se s vremenom smanjiti.

1.11. Mogu li naizmjenično vježbati različite grupe mišića?

Nakon što ste na Power Plate-u vježbali neko vrijeme, dobro je svoj raspored napraviti tako da, kada vježbate jednu grupu mišića, druga grupa odmara i obrnuto. U načelu, mudro je naizmjenično opterećivati mišiće gornjeg i donjeg dijela tijela. Kako budete napredovali moći ćete izvoditi vježbe bez pauza. Ovo će povećati efikasnost, a također ćete dobiti i na vremenu. Velika prednost izvođenja vježbi bez odmora je u tome što brzina otkucaja srca ostaje povišena tijekom čitavog treninga, što trening intenzivira, a daje i kardiovaskularni stimulans.

1.12. Koliko godina trebam imati da bih počeo(la) vježbati na Power Plate-u?

Ako ćete trenirati s profesionalnim fitness instruktorom ili onim koji ima Power Plate certifikat, minimalna starost je 12 godina. Frekvencija, pozicija i trajanje treninga moraju se prilagoditi potrebama svakog pojedinca. Sve vježbe treba izvoditi na nižoj amplitudi. Mladi ljudi mogu imati jednako koristi od Power Plate-a kao i bilo koja druga dobna skupina.

1.13. Moja majka ima 72 godine. Smije li ona trenirati na Power Plate-u?
Jedna od prvih primjena Power Plate-a je za osteoporozu. Pokazao se kao vrlo efikasno oružje za borbu protiv ovog problema. Znanstvena istraživanja su pokazala linearnu vezu između snage mišića i gustoće kostiju. Vibracije i različite sile koje utječu na tijelo tijekom vježbanja na Power Plate-u vrlo snažno stimuliraju koštano tkivo. U nedavno objavljenom istraživanju, žene u menopauzi su 6 mjeseci vježbale 3 puta tjedno, nakon čega im je izmjereno značajno povećanje gustoće kostiju. Korištenjem Power Plate-a, osoba može lako, sigurno i jednostavno aktivirati svoje mišiće bez potrebe za korištenjem drugih rekvizita, kao što su utezi. Također se tijekom vibracijskog treninga manjem naporu izlažu zglobovi, ligamenti i tetive, u odnosu na konvencionalne načine vježbanja sa utezima. Sve dobrobiti vježbi na Power Plate-u, koje imaju mladi, mogu imati i stariji ljudi vježbajući na njemu.

2. Medicinska pitanja
2.1. Jesu li kontraindikacije apsolutne?

Popis kontraindikacija je popis svih medicinskih stanja koja mogu biti razlog za nekorištenje Power Plate-a. Ovo ne znači da ako patite od neke od navedenih bolesti, nikada nećete moći koristiti Power Plate. U nekim slučajevima preporučuje se korištenje Power Platea kao sastavnog dijela terapije. To mora biti u skladu sa savjetom liječnika specijalista ili fizioterapeuta, i mora se obavljati pod strogim nadzorom instruktora. Kako postoji nekoliko studija o pozitivnom utjecaju vibracijskog treninga na nekoliko fizičkih problema, koje su sprovedene istovremeno, popis kontraindikacija će se vjerojatno korigirati u budućnosti. Neke empirijske studije su pokazale da postoji čitav niz stanja u kojima vibracijski trening može igrati bitnu ulogu za oporavak, kao kod C.V.A. (cerebro-vaskularni inzulta, poznatijeg kao kap), Parkinsonove bolesti, ili kod Multiple skleroze.

2.2. Može li vibracijskii trening pomoći u prevenciji ili liječenju proširenih vena?

Usljed gravitacije, krv ide u donje ekstremitete. Jedini način da tijelo bude u stanju pumpati krv s manjkom kisika u srce je preko venskih zalistaka, koji ne daju krvi da otječe dolje. Ako se redovno koristi, Power Plate u velikoj mjeri stimulira cirkulaciju i poboljšava povratni tijek krvi. Savjetujemo da vježbe izvodite dinamički. Ako želite izvoditi masažne vježbe, koje su vrlo važne za cirkulaciju, prvo izmasirajte područje u okolici proširenih vena prije nego što ti dijelovi dođu u direktan kontakt sa Power Plate-om.

2.3. Mogu li regenerativni hormoni, proizvedeni nakon vježbanja, biti štetni?

Hormoni reguliraju mnoge sustave u našem organizmu. Oni su kuriri koji su u stanju ubrzati ili ako je potrebno usporiti, neke procese. Na oporavak nakon napora utječu tzv. prirodni regenerativni hormoni, koje tijelo proizvodi. Razina ovih hormona, između ostalog, povećava se nakon bilo kakvog napora ili vježbanja s utezima. Međutim, te razine hormona nisu dovoljno visoke da naštete nego su naprotiv korisni jer omogućavaju našem tijelu da se brže i lakše oporavi, dok je razgradnja proteina na zanemarljivom nivou. Zbog toga tijelo može imati više koristi od ovakvog treninga bez potrebe da potroši puno vremena oporavljajući se kao kod drugih oblika napora. Regenerativni hormoni nemaju nikakvih negativnih utjecaja.

2.4. Moj liječnik/specijalist ne poznaje Power Plate. Što učiniti?

Power Plate održava seminare i konferencije širom svijeta na kojima su liječnici, fizioterapeuti i drugi specijalisti dobrodošli. Vibracijski trening postaje sve poznatiji i kod nas. Spoznaje o mnogim primjenama vibracijskog treninga sve brže se šire ne samo fitness klubovima, već i u području zdravstvene skrbi i rehabilitacije. Ukoliko Vaš liječnik ima dodatnih pitanja o Power Plate-u neka posjeti site www.powerplate.com
U tijeku je nekoliko opsežnih znanstvenih studija.

2.5. Dijabetičar sam, kako vježbati na Power Plate-u?

Uznapredovali dijabetes je kontraindikacija za vježbanje na Power Plate-u zbog velikog smanjenja razine glukoze u krvi, što može dovesti do nesvjestice kod pacijenta. Međutim, kod određenog stupnja dijabetesa Power Plate može također vrlo pozitivno djelovati na poboljšanje fizičkog stanja dijabetičara. Nakon što ga liječnik pregleda i da svoje odobrenje, dijabetičar može izvoditi cjeloviti program vježbi na Power Plate-u.

2.6. Patim od artritisa. Kako vježbati na Power Plate-u?

Vježbanje na Power Plate-u može dovesti do smanjenja boli kod onih koji pate od artritisa. Bilo koji oblik vježbanja u kome se izbjegava pretjerano naprezanje oboljelih zglobova se preporučuje. Međutim, vježbe treba prilagoditi kako bi se izbjegla istezanja zglobova kao i iznenadni neočekivani trzaji ili naprezanja. Zbog prirode vježbi koje se izvode na Power Plate-u, ovo se pokazalo kao veoma pogodan oblik treninga.

3. Fiziološka pitanja
3.1. Vježbanje korištenjem „high“ opcije je teško. Je li također i učinkovitije?

Visoka amplituda je učinkovitija jer je put kretanja dva puta veći nego kod niske amplitude. Amplituda je put koji platforma pređe od najniže do najviše točke. Kod visoke amplitude taj put je dvostruko duži. Vrlo je važno postupno pojačavati intenzitet vježbi, kao što pokazuju programi koje smo razvili. Vašem tijelu je potrebno vrijeme za prilagodbu vibracijskom treningu prije intenziviranja vašeg rasporeda.

3.2. Vrijede li klasična pravila fitnessa i za Power Plate? Recimo dva dana odmora između treninga i treniranje većih grupa mišića prije treniranja manjih?

Mnoga pravila koja se smatraju valjanim za običan trening s utezima, vrijede i za vibracijski trening. Međutim, oporavak od vibracijskog treninga je mnogo brži zbog manjeg stupnja razgradnje bjelančevina u odnosu na konvencionalne metode treninga. Ako se osjećate ugodno i ako ste postupno povećavali intenzitet treniranja, možete Power Plate koristiti svaki dan. Savjetujemo vam da trening počnete s većim grupama mišića, a zatim pređete na manje grupe.

3.3. Poboljšava li Power Plate cirkulaciju u čitavom tijelu ili samo lokalno?

Kod vježbi masaže, cirkulacija se poboljšava lokalno, s vrlo pozitivnim utjecajem, budući da smanjuje celulit. Cirkulacija se također značajno povećava u mišićima. Tijekom vježbi koje podrazumijevaju kontrakciju mišića, obično se privremeno smanjuje cirkulacija. Ova pojava se naziva vazokonstrikcija. Međutim, dok stojite na Power Plate-u, cirkulacija se povećava i u mišićnom i u kožnom tkivu, što je vrlo neuobičajeno.

3.4. Koje su prednosti dinamičnog treniranja?

Vježbanje na Power Plate-u možete izvoditi statično (bez pokreta) ili dinamično (sa pokretima). Tijekom svakodnevnih aktivnosti mi svoje tijelo, i veliki broj mišića, koristimo dinamično. Zato je dinamično vježbanje mnogo efikasnije (bliže uobičajenom korištenju mišića). Ako se Power Plate koristi u terapeutske svrhe, terapeut može odlučiti da je bolje statično izvoditi vježbe. Također, svoje prvo vježbanje na Power Plate-u morat ćete izvoditi statično, kako biste naučili odgovarajuće tehnike i bili u stanju izvoditi vježbe na najbolji način.

3.5. Trebam li također raditi kardio-treninge?

U načelu možete svoj kardio-trening zamijeniti treningom na Power Plate-u ali samo ukoliko ćete sve vježbe odraditi dinamično i ako imate malo ili nimalo odmora između vježbi. Vibracijski trening će tada imati sve efekte koje ima i kardio trening. Međutim, neće doći do adaptacije srčanog mišića, tzv. hipertrofije. Ako ste sportaš i koristite Power Plate kao dio treninga, ili kao redovan trening, preporučljivo je uključiti i kardio trening u svoj program vježbanja. Tako će Power Plate raditi kao katalizator i u velikoj mjeri pojačati učinak kardiovaskularne stimulacije.

3.6. Je li vježbanje na Power Plate-u učinkovito?

Svi pokreti koji su osnovni za ljudsko tijelo mogu se izvoditi na Power Plate-u. Izvođenjem nekih vježbi dinamično još više će se povećati taj učinak. Svi ovi učinci mogu se integrirati u svakodnevan život. Ukoliko je vibracijski trening dio posebnog trening programa za određeni sport, u program vježbi na Power Plate-u ćete uključiti pokrete karakteristične za taj sport.

3.7. Zašto počinjete sa tako malim brojem vježbi i je li se moj program vježbanja intenzivira?

Kako kod svakog sporta ili vježbe postoje specifični fiziološki principi, tako oni postoje i za vibracijski trening. Jedan od ovih principa je da s vremenom morate vježbati više i duže kako biste ostvarili bar dio rezultata (jer se tijelo prilagođava stimulansu i u stanju je mnogo lakše vježbati). Zbog velikog intenziteta stimulacije koji daje Power Plate, ogroman učinak postiže se u ranim fazama vježbanja, čak sa malim brojem vježbi. Što je nivo treniranja viši, potrebno je intenzivnije vježbati kako bi ste postigla promjena. Program vježbanja se mora postupno nadograđivati, korak po korak, kako bi se iskoristila pojava super kompenzacije, koja omogućava tijelu izdržati rigoroznije vježbanje kada se stimulans primjeni u pravom trenutku nakon oporavka tijela. Ovo u primjeni znači da se stimulans treba primjenjivati kontinuirano i redovno kako bi se postigli željeni rezultati. Međutim, ovi rezultati nisu trajni. Ako prestanete vježbati, rezultati će s vremenom nestati, jer je tijelu potrebna konstantna stimulacija kako bi se izbegla regresija.

3.8. Kako Power Plate potiče mišiće na automatsku kontrakciju?

Fiziološki princip koji stoji iza stimulacije mišića je vrlo kompliciran. Tijelo reagira trenutačno na mehaničke vibracije koje proizvodi Power Plate. Dok stojimo na Power Plate-u, prirodna ravnoteža u ljudskom tijelu je narušena. Mnogi mišići će se aktivirati kako bi se ta ravnoteža ponovno uspostavila. Promjenom kuta zglobova i položaja na Power Plate-u mišići oko angažiranih zglobova će se istegnuti. Informacija o ovom istezanju dolazi do korteksa koji zatim reagira slanjem signala kroz moždinu i uzrokuje refleksnu kontrakciju angažiranog mišića.

3.9. Ako prestanem trenirati nakon nekoliko tjedana intenzivnog treniranja na Power Plate-u, koliko će efekti potrajati?

Kao i kod svakog drugog oblika treninga, kada jednom prestanete vježbati, postignuti rezultati će s vremenom nestati. Ovo je uzrokovano biološkim zakonom poznatim kao reverzibilitet, što znači da ljudsko tijelo teži potpunoj ravnoteži. Na primjer, ako slomite ruku, snaga mišića će početi opadati 24 sata nakon imobilizacije. Ovaj princip se može primijeniti na mnoge fiziološke procese. Ako smanjite ili prestanete s korištenjem Power Plate-a nakon intenzivnog treniranja, efekti će se polako gubiti. Međutim, brzina ovog smanjivanja je vrlo individualna, i ovisi o velikom broju čimbenika.

4. Opća pitanja
4.0 Koja je razlika između „high“ i „low“ podešavanja amplitude?

Niska i visoka (Low i High) amplituda odnosi se na dužinu puta platforme koja ima direktan utjecaj na intenzitet vježbanja. Kod niske amplitude taj put je 2-4 mm, a kod visoke 4-6 mm. Uvijek se preporučuje da se počne vježbati na niskoj amplitudi.

Postoje li druge vježbe osim onih prikazanih na posteru?

Razvili smo veliki broj vježbi koje su ekstremno pogodne za bilo koju ciljnu grupu. Power Plate International trenutačno radi na razvoju nekoliko vježbi posebno namijenjenih oporavku od povreda i nekoliko drugih fizičkih tegoba. Također se radi i na vježbama kojima se povećava fleksibilnost i pokretljivost zglobova.

Je li moguće zamijeniti čitav svoj fitness program Power Plate programom?

Vježbanje na Power Plate-u postiže sve učinke koji se postižu i redovnim fitness treningom, osim povećanja srčanog mišića. Sve ostale ciljeve (napr. snagu mišića, fleksibilnost, koordinaciju i izdržljivost) korištenjem Power Plate-a. Ako ga koristite za vježbe opterećenja u okviru nekog treninga karakterističng za određeni sport, Power Plate ćete morati kombinirati s utezima kako biste poboljšali koordinaciju gornjeg i donjeg dijela tijela.

Imam pitanja na koja ne mogu dobiti odgovor u svojoj teretani. Gdje mogu dobiti više informacija?

Neka vaša teretana kontaktira Power Plate ili posjeti web site na kojem se nalaze osnovne informacije i na kojem se mogu dobiti odgovori na većinu vaših pitanja. www.powerplate.com

Koliko dugo već postoji vibracijski trening?

Krajem 19. stoljeća znanstvenici su utvrdili da mehaničke vibracije mogu ublažiti bol. U 20. stoljeću pokrenuta su odgovarajuća istraživanja o utjecaju vibracija na rast kostiju. Kako astronauti dožive značajan pad gustoće kostiju tijekom svog boravka u svemiru, bile su neophodne terapije za ovaj problem. Sve veći broj starijih ljudi se uključivao u istraživanje veze između vibracijskog treninga i gustoće kostiju. Pokazalo se da je vibracijska terapija značajno povećala gustoću kostiju. Sredinom 20 stoljeća, znanstvena istraživanja su također pokazala da vibracije prenijete na tijelo izazivaju efekt istezanja zbog kojega se mišići tijela neprestano kontrahiraju. U bivšem Sovjetskom Savezu, ovaj princip je korišten za poboljšanje performansi u sportu. Tijekom 1970-tih godina, mnogi su ruski znanstvenici (npr. Nazarov, Isurin) istraživali utjecaje vibracijskog treninga, pri čemu je otkriveno značajno povećanje snage mišića, fleksibilnosti i sposobnosti oporavka. U zapadnom svijetu , ovaj novi oblik vježbanja je bio praktički nepoznat. Tek kada je pala «željezna zavjesa», znanstvenici iz Izraela i Italije ponovno su otkrili i primjenili princip vibracijskog treninga. Na polju liječenja, godinama su korištene metode primjene lokalnih vibracija, kako preventivno tako i prilikom oporavka nakon povreda.

ugg coupons uggs sale ugg outlet online uggs boots outlet ugg boots online disocunt uggs cheap ugg boots uggs outlet moncler down jackets moncler down jackets moncler down jackets cheap moncler down jackets canada goose expedition parka canada goose expedition parka canada goose coats canada goose sale Tiffany Jewelry Sale Tiffany Jewelry Outlet pandora jewelry outlet uk pandora jewelry sales uk pandora sale uk replica watches replica watch