Kako izgleda trening na Power Plate-u?


Trening se sastoji od 5 dijelova:
Zagrijavanje

Zagrijavanje

Najčešće se počinje sa frekvencijom od 30 Hz, zatim sa podizanjem forme i kondicije na 35 Hz itd. Maksimalna frekvencija iznosi 50 Hz i na toj frekvenciji treniraju samo vrhunski sportaši.

Podizanje frekvencije na spravi se kombinira sa dužinom trajanja pojedine vježbe – naime, vježba može trajati 30 sekundi, 45 sekundi ili 60 sekundi.

U rekreativnoj primjeni to podrazumijeva višestruko brže postizanje vidljivih rezultata nego kod konvencionalnog vježbanja. Praksa je pokazala da se redovitim treniranjem od 3 ili 2 puta tjedno (trajanje treninga je ½ h) već kroz nekoliko tjedana postižu odlični rezultati.
Vježbe snage

Vježbe snage

Istezanje

Istezanje

Masaža

Masaža

Relaksacija

Relaksacija

ugg coupons uggs sale ugg outlet online uggs boots outlet ugg boots online disocunt uggs cheap ugg boots uggs outlet moncler down jackets moncler down jackets moncler down jackets cheap moncler down jackets canada goose expedition parka canada goose expedition parka canada goose coats canada goose sale Tiffany Jewelry Sale Tiffany Jewelry Outlet pandora jewelry outlet uk pandora jewelry sales uk pandora sale uk replica watches replica watch